جستجو کردن

قیمت و خرید شلوار مجلسی زنانه کار شده + فروش ارزان

شلوار مجلسی زنانه کار شده در تنوعی شگفت انگیز از طرح و رنگ با استفاده از پارچه های لوکس و باکیفیت توسط برترین برندهای پوشاک، تولید می شود.

شلوار مجلسی زنانه کار شده

شلوار مجلسی زنانه کار شده

شلوار مجلسی زنانه کار شده یا همان شلوار مجلسی تزئین شده با جزئیات خاص و طرحهای مختلف است، این شلوارها معمولاً با استفاده از جنسهای باکیفیت و طرحهای منحصر به فرد طراحی و تزئین می‌شوند.

این سبک از شلوار مجلسی می‌تواند با استایل‌ های مختلفی قابل استفاده باشد، در سبکهای رسمی، ساده و استایل شیک و مدرن می توان این البسه زیبا را با انواع مانتو، کراپ و شومیز هماهنگ کرد.

استایل استفاده از شلوار مجلسی کار شده به سلیقه و سبک پوشش مورد علاقه شما بستگی دارد، همچنین، شما می‌توانید با ترکیبهای مختلف و اضافه کردن جزئیات دیگر مثل جواهرات، کیفها و کمربندها، استایل خود را با این شلوار بیشتر تنوع ببخشید.

مشخصات شلوار مجلسی زنانه کار شده

مشخصات شلوار مجلسی زنانه کار شده برای آشنایی بیشتر با مشخصات شلوار مجلسی زنانه کار شده با ما همراه باشید:

  • شلوار مجلسی کار شده از جنس باکیفیت و مرغوب تولید می شود و نرم، محکم و با دوام است.
  • دارای طرحهای زیبا و جذاب می باشد، این طرحها می‌توانند شامل جزئیات تزئینی مانند جواهرات، گلدوزی و چاپهای خاص و غیره باشد.
  • با دقت و ظرافت بالا طراحی می شود و جزئیاتی مانند دوخت درست و قوی، زیپهای با کیفیت، دکمه‌های محکم و خطوط استوار در آن لحاظ شده است.
  • شلوار مجلسی کار شده با سبک مدرن و متناسب با روزمره زنان شیک پوش هماهنگ است.
  • این شلوار راحتی و قابلیت حرکت مناسبی دارد و در عین زیبایی، انعطاف‌پذیری لازم را دارد.

خرید شلوار مجلسی زنانه کار شده

خرید شلوار مجلسی زنانه کار شده

اگر علاقمند به خرید شلوار مجلسی زنانه کار شده هستید پیش از هر کاری باید جنس شلوار را بررسی کنید و تولیداتی که با پارچه های درجه یک، ضد چروک، منعطف و دارای ایستایی و دوام بالا هستند را انتخاب کنید.

پس از انتخاب جنس، رنگ، طرح و مدل شلوار را متناسب با سلیقه و سبک پوشش غالب خود پیدا کنید، نوع تزیئنات شلوار، سبک طراحی و یراق آلات مورد استفاده در تولید آن هم باید به دقت بررسی شود.

سایز و اندازه مناسب نیز مولفه مهمی است که در انتخاب این شلوار باید در نظر گرفته شود، حتما سایز مناسب خود را پیدا کنید تا شلوار علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری شما، راحتی و قابلیت حرکت آسان را نیز برای شما فراهم کند.

قیمت شلوار مجلسی زنانه کار شده + خرید و فروش

قیمت شلوار مجلسی زنانه کار شده + خرید و فروش

قیمت شلوار مجلسی زنانه کار شده به دلایل مختلفی مانند جنس و نوع پارچه، برند، سبک طراحی و سایز متغیر است و هر مدل و سبکی بر اساس حجم فروش دارای قیمت خاصی می باشد.

هم اکنون شیکترین و جدیدترین مدلهای شلوار مجلسی کار شده در رنج قیمتی 250 تا 850 هزار تومان بر اساس نوع و جنس پارچه و برند تولیدی عرضه می شود و برخی محصولات قیمت بالاتری دارد.

با توجه به تغییرات قیمت مداوم در بازار پوشاک و مد، توصیه می شود برای تجربه خریدی مطمئن و لذت بخش با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید و پس از کسب اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *